miercuri, 1 februarie 2017

Statistici pronosticuri 23-29 Ianuarie

Am intarziat putin cu statistica pe saptamana trecuta, surprizele din weekend recunosc ca si-au pus unpic amprenta si am ales postez statistica ceva mai tarziu, asa ca trebuie sa vedem ce rezultate au fost.

Tinand cont ca au fost cateva zilele in care au fost evenimente putine si am avut doar o singura varianta pentru biletul zilei, raportarea o voi face la comun si anume:

- Am avut 9 bilete si toate necastigatoare; 37 de evenimente dintre care 16 castigatoare, 19 necastigatoare si 2 nule; miza pariata  900 unitati, profit - 900 unitati.
Concluzia : foarte prost.

La pontul zilei am stat ceva mai bine si anume:

- 8 evenimente dintre care 5 castigatoare si 3 necastigatoare; miza pariata 800 unitati, castig 1074 unitati, profit +274 unitati

Una peste alta o saptamana proasta.

O saptamana plina de inspiratie va doresc si castiguri maxime!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu